Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Der er åbnet for tilmelding til Klubmesterskabets 5. afd. fra Helsingør

Her:  - Følg Linket Her
Denne gang er det artsfiskeri

K&B

Indsendt af  Bjarne Lehné  den  4. september 2017 kl. 04:15:03

Gå tilbage
Det kan godt være, at det tager lidt ekstra at tilmelde, fordi man skal lave en tilmelding pr. person, men jeg synes det er en fin måde at gøre det på og det kan spare tid ved indskrivningen.
Jeg vil gerne bruge den smule ekstra tid vil tilmeldingen, for at arrangørerne kan forberede indskrivningen bedre hjemmefra. Det sparer jo i sidste ende også vores egen tid ved indskrivningen.
Indsendt af    Linda Jessen - TEAM LIMA -   den   6. september 2017  kl. 10:31:39

Hej

Tak for input.
Målet for denne test, er at få afviklet indskrivningen og indvejning lettest muligt.
Det er ikke lige til at lave nye formularer på hjemmesiden, derfor genbruger jeg eksisterende.

Tanken er at vi får en skipperliste til startnumre og kontaktoplysninger.
Liste med gastoplysninger er til at lette indvejning og indkøb.

Vi ses

Rar hilsen
Indsendt af    John (Jopi) Rasmussen   den   6. september 2017  kl. 07:00:51

Sikke da en rodet måde at gøre det på.. Kan man ikke bare tilføje et par linjer med "gaster" i den oprindelige formular?

Ps. Jeg kan ikke slette min første tilmelding med 2 personer.
Og jeg er logget ind.

:-)
Indsendt af    Martin Rasmussen - srfishing.dk   den   5. september 2017  kl. 22:27:18

Jeg kan se, at man ikke er helt enig om, hvordan man tilmelder med skipper og gast, så jeg blev da også selv i tvivl.

Jeg har tilmeldt mig selv (kun mig selv) under skipper og gasterne under gaster.
Er det den rigtige måde eller skal hele teamet tilmeldes under skipper?

Mere så vi kan håbe på, at alle får meldt til efter samme system, ellers giver det jo rod i antallet :)
Indsendt af    Linda Jessen - TEAM LIMA -   den   5. september 2017  kl. 07:25:30

Efter aftale med turudvalget har jeg oprettet endnu en liste hvor man skal tilmelde eventuelle gaster man har med.

Dette er selvfølgelig for at lette indvejningen, altså for at få det hurtigt overstået.

Indsendt af    Bjarne Lehné   den   4. september 2017  kl. 20:02:26

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear
Herning Trailer og Bådcenter
Tempo Både og udstyr
Mercury Marine
Raymarine
Tryg Forsikring
Dalager Maskinfabrik
Pro Marine