Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Efterlysning : Jeg har fået stjålet min båd natten til søndag 1-11-09 på adressen Holbækvej 53, 4560 Vig. Båden er en Ryds 535 FC byggenr. RYDSCB323F999 Navn er Guffi (team Guffi) Motor er Evenrude serienr. S16005210 årgang 1999 70 HK. Trailer model Brenderup Stelnr. 508601 reg.nr. EY9306
medlemsnr. SSK 1644 H tlf.nr. 59315797 John W. Andersen
Indsendt af  John Werner Andersen  den  2. november 2009 kl. 10:07:20

Gå tilbage
Ja det er trist når man ikke kan ha sine ing i fred. Mit står til en samlet værdi af 370.000. Den står på trailer lukket inde på mit job. Alle der ved hvem båden tilhøre, og man skal igennem lukket portvagt for at komme ud.

- Følg Linket Her
Indsendt af    Lars Shahov   den   4. november 2009  kl. 21:42:31

Det er trist at få stjålet sin båd og motor, men når båden koster 200.000 til 300.000 kr den eneste måde at undgå det på er end bådgarage lukket og låst forsvarligt og så kan man jo heller ikke se hvad der står der inde. Min er låst forsvarligt inde Mange har den til at stå så tyveknægtene kan se varen når de køre forbi.
Indsendt af    Erik Heine Nissen   den   4. november 2009  kl. 21:36:46

Har nu lige købt 3 gps tracker til 800kr pr stk i dba, efter at jeg har fået stjålet (14dage siden)min store blå bouggi trailer på fredriksundvejen med diverse grej, elmotor telte o.s.v.
Nu kan de bare komme an de Sata...
Indsendt af    Henrik lærke Hansen   den   4. november 2009  kl. 17:45:25

Bare lige for at komme med en hurtig info!

Jeg har købt en GPS tracker for 800 kr., og oprettet et mobilabonnement hos M1 for 0 kr. Der er ingen udgifter til fast abonnement, og det koster 18 øre hver gang GPS tracker sender en sms (hvilket forhåbentligt aldrig bliver aktuelt).
Det kostede et engangsbeløb på 63 kr at blive tilmeldt udenlandstelefoni, så GPS tracker også virker i fx Sverige (hvis den bliver stjålet og sejlet dertil).

Der medfulgte et powerkabel, så den kan tilsluttes fast til bådens elnet. Hvis det kabel klippes, så sendes en sms, og der er til 80 timers backup batteri i selve tracker.
Så for et engangsbleøb på 863 kr er jeg kørende, og ingen udgifter til abonnement eller lign.
Hvis båden flyttes sendes en sms til min mobil, hvor positionen oplyses. I samme sms er der et link til en hjemmeside, så jeg kan se bådens position.
Det virker bare...
Fundet på dba.dk, hvor jeg søgte på teksten "GPS tracker". De er alle ens, selv de koster fra 800 kr. og op til 2000 kr!

Mvh båden PISCATOR
Indsendt af    Christian Krause   den   3. november 2009  kl. 09:54:32

det er for meget man ikke kan ha sine ting i fred.. går lige selv og overvejer at købe en anden større båd istedet for min gamle kegnæs.. men overvejer om man overhovdet tør når man ikke kan ha sine ting i fred.
håber at de finder de forbrydere og at du ikke mindt får din båd igen.
mvh Bent.
Indsendt af    bent madsen   den   2. november 2009  kl. 16:16:59

Vedr. GPS tracker se evt. indlæg 10550

Team Falkor
Indsendt af    Claus Sigsgaard   den   2. november 2009  kl. 15:40:58

Man bliver jo så forpulet rasende at man kunne knuse en tvebakke med sine bare næver.Og helt uden at komme til skade.
Det er jo snarte et par gange om ugen alene her på vores side der kommer sådan et indlæg.
Det kunne være dejligt hvis vi som der blev forslået i en anden tråd kunne finde et samlet opbevaringssted som man kunne sikre ordenligt.

Nu blev den GPS-aften i klubben jo aflyst, men der var vist en som samlede oplysninger ind om de forskellige mærker og forhørte på samlet pris for klubmedlemmer, hvad blev det til?
Indsendt af    Michael ~ Team Måleren   den   2. november 2009  kl. 15:23:13

Hej John
Hvor er det trist at man gang på gang skal læse om medlemmer der får stjålet deres både. Kan kun opfordre til at man sikre sin båd optimalt, med GPS traker m.v. selv om det er svært med batteri drevne vinkelslibere og andet grej.
Håber Du finder Din båd igen, uden alt for mange mangler.
Holder udkig efter den.
M.v.h. Peter
Indsendt af    Peter F. Mikkelsen   den   2. november 2009  kl. 10:30:59

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure