Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hep hey! Er der nogle der kan fortælle mig om man kan fange flade og markrel.
Et sted i nærheden hvis man sejler ud fra køge? Har endelig fået mig en båd, så jeg er lidt ny i det :)
Indsendt af  Morten Ellingsgaard (Doofenshmirtz)  den  9. juli 2011 kl. 07:42:53

Gå tilbage
Tak for svarene, var ude og prøve dem af, Det blev dog "kun" til en enkelt HØ.
Som røg hjem på grillen...
Indsendt af    Morten Ellingsgaard (Doofenshmirtz)   den   11. juli 2011  kl. 08:14:29

Man kan også godt finde flade ud for spunsen eller i området mellem sydmolen og strandskoven. Husk at de helst vil have skalrejer og at vi nok skal en måneds tid længere hen.
Indsendt af    Johnny Olesen (Wilma)   den   9. juli 2011  kl. 14:47:36

Hej Morten... de flade skal du nok være super heldig af fange ved køge.. men makrel kan du trolle efter eller mede.. prøv mellem julsgrund og sønakken der har jeg taget makrel for en uge siden.Rasmus
Indsendt af    Rasmus Almbjørn(Team Såhugdog II )   den   9. juli 2011  kl. 12:16:41

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

West Bådudstyr
Stenteq Marine
Köp Båt i Sverige, Svenska Kronor, Varberg-Svreige, Tel: 004634016805
VHF skolen
Fiskekort for småbådsfiskere
watergames, sejlerskolen for dig.
Islev Carshine
Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr