Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Blot lige en sidste reminder :D

- Følg Linket Her
 - Følg Linket Her

Indsendt af  Jan Pedersen  den  20. februar 2012 kl. 09:41:15

Gå tilbage
Her sidder man så og prøver at være kreativ med et svar, men vil bare sige tak drenge for de fine kommentare haha :) i kan altid gi en kold tuborg :)
Indsendt af    Henrik Christensen - http://ryds600.blogspot.com/   den   20. februar 2012  kl. 19:33:12

Ja det kan være svært at ramme en ledig dato. Vi håber da at i kommer til vores del af landet når vi afholder juniormesterskab i år den 12/8.?

God ide at sætte datorene forskudt af hinanden i 2013 :: Hvis vi igen afholder juniormesterskabet der.
Indsendt af    Martin Pedersen www.teamlima.dk   den   20. februar 2012  kl. 16:10:38

Ja men han ligner, en der godt kunne amme.:D :)

Indsendt af    Allan Nielsen (Team Cjap)   den   20. februar 2012  kl. 15:59:15

Hej
Jeg havde jo placeret stævnet allerede på sidste stævnedag i håb om, at TMB ikke kom så tæt på. Men sådan er det jo i foråret, der er pres på.

I 2013 bliver stævnet i efteråret og forbliver der fremover.
JSK har placeret et stævne på Årø weekenden inden -: og jeg vidste godt SJSK har deres weekenden inden.

Så nu tager vi den her i år og så senere næste år. Jeg skriver lige, så den ikke ramler sammen med Jeres juniortræf.

PS: Henrik, har mænd ikke bryster ::
Indsendt af    Jan Pedersen   den   20. februar 2012  kl. 15:54:56

Martin min gode ven... du er ikke større end du kan ryge over knæet :)

Indsendt af    Henrik Christensen - http://ryds600.blogspot.com/   den   20. februar 2012  kl. 15:07:20

Hvad...??? Selvom det ser sådan ud - så kan du da ikke amme. Så hvad skal du dog være hjemme for:D

Held og lykke med det hele ::
Indsendt af    Martin Pedersen www.teamlima.dk   den   20. februar 2012  kl. 14:50:00

TAK Martin !!!
Nu håber jeg generelt ikke at det sker igen,og da slet ikke i det tidsrum.
Der skulle båden nemli være på Bornholm :)uden deltagelse af undertegnede..
inden for de næste 8-10 dage, skulle jeg gerne blive far igen.
Tror sku ikke at madammen vil være så lykkelig over at jeg fiser til Bornholm...
Kvinder har sku ingen humor :)
Indsendt af    Henrik Christensen - http://ryds600.blogspot.com/   den   20. februar 2012  kl. 14:40:10

TBM jan... Du har lagt den helt forkert - Ellers var vi kommet over igen.! Kunne jo være Henrik igen fik motor problemer :D
Indsendt af    Martin Pedersen www.teamlima.dk   den   20. februar 2012  kl. 10:02:24

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear