Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej. Jeg er grøn når det kommer til trolling ved Møn men efter alle de flotte rapporter der kommer der nede fra må jeg snart prøve lykken. Jeg har en Predator 160 (samme som Warrior) men har ikke helt mod på en lang tur til 40 meteren. Tænker at starte på kondomet og bananen. Jeg er desværre helt "blank" :) når det kommer til hvor man skal sætte grejet. Er der nogen der har et par gode positioner i de regioner. Bare så jeg ikke fisker helt i blinde? takker på forhånd.
Indsendt af  Thomas Jørgensen (team Lena-badena)  den  7. april 2012 kl. 22:53:13

Gå tilbage
På de gode dage sejler der mange både afsted mod 40 meteren mellem 0530-0700. Så er det bare at koble dig på eller lave en konkret aftale med en båd her på siden..
Indsendt af    Brian Milkowski (Blue Bird)   den   12. april 2012  kl. 22:13:17

Kanal 72
Indsendt af    Allan Nielsen (Team Cjap)   den   8. april 2012  kl. 22:24:53

Hej. Takker meget for tippene. Det skal prøves! Jeg vender selvfølgeig tilbage hvis der skulle falde en fisk af til båden. Kunne også godt tænke mig at prøve 40 meteren men jeg vil gerne have nogle andre både at "følges med". Hvilken kanal finder man typisk de andre både på i området? Eller er det nemmest at spørge om der er andre herinde der skal afsted i dagene op til?
Indsendt af    Thomas Jørgensen (team Lena-badena)   den   8. april 2012  kl. 21:58:06

Køb Fiskekortet over møn/rugen i papir eller elektronisk udgave så giver det helt sig selv. Fisk i de dybe 25-35 meter render tættest på Møn (Bananen) og videre ud i Kondomet indtil du synes det er på tide at vende om og fiske indad igen. Den 20-25 meter rende lige foran havnen gav gode fisk sidste år i slut apr og start maj. Men på de gode dage er jeg da sikker på din båd kan klare de 18-19 mil der er til 40 meterens vestligste hjørne.
Indsendt af    Brian Milkowski (Blue Bird)   den   8. april 2012  kl. 02:16:23

Du starter bare i den vester ende af bananen, og slæver hele vejen ud i den øster ende af kondomet, så vender du bare skuden og køre på modsat kant hjem af, så har du fanget mindst 1 laks..::
Indsendt af    Haino Jørgensen   den   8. april 2012  kl. 00:45:55

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear