Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej Venner som man kan se i indlæget underneden (indlæg 16199) går jeg og er ved at opbygge min lille båd- men da det kan tage lidt tid inden de sidste ting med motor og andre ting er færdige vil jeg rigtig gerne med en tur på sundet- jeg er frisk på alt slags fiskeri, derfor lavede jeg indlæg 16169 under Skipper/Gast søges.
Men der er ikke rigtig kommet nogen kommet noget positiv respons på det indlæg (og jeg er ellers virkelig flink :) Så jeg tænkte at det kunne være at folk måske egentlig godt ville ha en flink fyr med en gang i mellem, men bare ikke lige tænker over det og ser under Skipper/Gast søges.. (sådan kan det nemt gå for mit eget vedkommende)
Så derfor er jeg så fræk at skrive dette indlæg- Udnskylder hvis nogen finder det forkasteligt at oprette et indlæg under det forkerte forum -:

Jeg ved ikke om der er interasse for at jeg engang smidder en billed serie og fortælling om hele projektet med at købe en ældre dame og bygge hende op..? smider lige et billed af et projekterne, Båden er født uden styrepult så jeg har lavet en form og støbt en pult i glasfiber og på billedet er jeg ved at montere styresystemet i pulten.

Indsendt af  Morten Hansen  den  10. april 2012 kl. 13:15:55

Gå tilbage
det er nu mest kattegat jeg har huseret i men skal da i gang på vesterhavet

så det er frederikshavn, skagen , hirtshals,eller hanstholm der nok ville være afgangshavn ..
mvh thomas
Indsendt af    thomas kolmorgen   den   11. april 2012  kl. 20:03:11

Hej Thomas!

Jeg er også meget modtagelig for en tur på revet,nu når jeg har solgt min båd er det lidt begrænset hvor meget jeg kommer ud på vandet.
Jeg bor på "øen" 44år tager bare mcen og køre nord på. o)
Indsendt af    Henrik Hansen   den   11. april 2012  kl. 14:40:33

Hej Thomas- jo tak det kan da nemt være jeg tar dig på ordet- hvorfra sejler du? Du må ha en dejlig båd når du tager på vragtur.
Jeg har fisket noget på det gule rev- men har faktisk aldrig været på vragtur. Det kunne være super.
Indsendt af    Morten Hansen   den   10. april 2012  kl. 21:37:02

det ser da super ud morten. nu bor jeg ikke på øen mere men kommer du til nordjylland engang og gerne vil med på en vrag tur så bare send en mail så skal jeg nok tage dig med mvh thomas ..
kolmorgen@mail.dk
Indsendt af    thomas kolmorgen   den   10. april 2012  kl. 20:19:36

Og et mere. Der er selvfølgelig lavet en ny rustfristålplade mellem motor og hækplade, stålpladen er bukket ind over hækken og pladen er blevet elektrolytpoleret. Man ser også styrepulten jeg har støbt og det nye rat, kabel og motoren (Mariner 25 Hk 4T Bigfoot)

Indsendt af    Morten Hansen   den   10. april 2012  kl. 13:38:31

Og et billed mere- Jeg havde alle lister, vinduer og afstivere af båden da den skulle males og den gamle hækplade, Her er et billed, hvor jeg er ved at montere den nye hækplade og man kan se fenderlisten er kommet på og afsluttet med pæne afslutningsbeslag i modsætning til den lidt nemme orginale løsning hvor listen bare slutter og så er der en nitte igennem..

Indsendt af    Morten Hansen   den   10. april 2012  kl. 13:23:35

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear