Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
hej fladfiskeriet er helt i top ved helsingør for tiden husk at smide dem med rogn retur
Indsendt af  jonas jørgensen  den  13. april 2012 kl. 15:06:30

Gå tilbage
Du skal lige være opmærksom på, at det bådmæssigt er forbudt område = 3000 kr. i bøde at sejle i området ved Færgehavnen:

Indsendt af    Steen Hjort   den   13. april 2012  kl. 23:08:15

vil da lige tilføje at jeg fisked fra kysten skulle ha været ude i jollen men da jeg er nybegynder i bådfiskeri har jeg fået smidt den på svaj et sted hvor den er lukket inde af sandbanker ved lavvande så efter at ha gået tur med jollen i isefjorden i 20min tid -:(torske dumt) hopped vi i bilen og kørte nordpå
Indsendt af    jonas jørgensen   den   13. april 2012  kl. 21:43:44

nej ingen hemligheder herfra :) der er en lille bugt der strækker sig helt op til færgelejet den har givet rigtig godt de sidste par dage ca 50-150 m fra kysten

dem der har smidt rognen buler kraftigt indad ved siden af gællerne og hvis de er fede er de med rogn .... har jeg ladet mig fortælle er absolut ikke ekspert på området men har da ik taget nogen med rogn endnu

knæk og bræk::

Indsendt af    jonas jørgensen   den   13. april 2012  kl. 21:31:11

Hej Jonas

Det lyder sku da super, at fladfiskene er igang ved Helsingør.
Vil du fortælle noget om dette dybte, område mm - eller er et bare en lille hemmelighedsfuld hilsen - smiler

Hilsen Jan "Rauma"
Indsendt af    jan veiby   den   13. april 2012  kl. 21:03:36

Hvordan ser du om en fladfisk er med rogn?
Indsendt af    Bastian Carlsen   den   13. april 2012  kl. 20:51:26

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear