Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar | ||||
hej fladfiskeriet er helt i top ved helsingør for tiden husk at smide dem med rogn retur | ||||
Indsendt af jonas jørgensen den 13. april 2012 kl. 15:06:30 | ||||
Gå tilbage | ||||
Du skal lige være opmærksom på, at det bådmæssigt er forbudt område = 3000 kr. i bøde at sejle i området ved Færgehavnen:![]() | ||||
Indsendt af Steen Hjort den 13. april 2012 kl. 23:08:15 | ||||
vil da lige tilføje at jeg fisked fra kysten skulle ha været ude i jollen men da jeg er nybegynder i bådfiskeri har jeg fået smidt den på svaj et sted hvor den er lukket inde af sandbanker ved lavvande så efter at ha gået tur med jollen i isefjorden i 20min tid ![]() | ||||
Indsendt af jonas jørgensen den 13. april 2012 kl. 21:43:44 | ||||
nej ingen hemligheder herfra ![]() dem der har smidt rognen buler kraftigt indad ved siden af gællerne og hvis de er fede er de med rogn .... har jeg ladet mig fortælle er absolut ikke ekspert på området men har da ik taget nogen med rogn endnu knæk og bræk ![]() | ||||
Indsendt af jonas jørgensen den 13. april 2012 kl. 21:31:11 | ||||
Hej Jonas Det lyder sku da super, at fladfiskene er igang ved Helsingør. Vil du fortælle noget om dette dybte, område mm - eller er et bare en lille hemmelighedsfuld hilsen - smiler Hilsen Jan "Rauma" | ||||
Indsendt af jan veiby den 13. april 2012 kl. 21:03:36 | ||||
Hvordan ser du om en fladfisk er med rogn? | ||||
Indsendt af Bastian Carlsen den 13. april 2012 kl. 20:51:26 | ||||
Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar | ||||
Gå tilbage |