Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej alle. Er der nogen som har erfaring med en 75hk mariner 4 takt efi 2004.. Har hørt at de river cylinderne efter noget tid ved lidt hård sejllads.. Eller er det bare en skrøne.. Er megt modtagelig for ethvert bud.. Sejler selv med mariner 75 2 takt på " Qussen" ja det hedder den så.. :-)
Indsendt af  bent hummelgaard mortensen  den  15. april 2012 kl. 22:33:31

Gå tilbage
Takker for info...

Indsendt af    bent hummelgaard mortensen   den   17. april 2012  kl. 23:38:30

Hej Bent
Først skal du lige være opmærksom på at det ikke er en EFI model, men en motor med karburator, Hvis det er en EFI skal det være en 80Hk, men jeg mener først den kom senere. Ellers kender jeg ikke noget til denne model, udover jeg selv har storebroderen til den 115Hk årgang 2005, det er samme motor, bare med en anden krumtap så den har en større slaglængde og derved en større slagvolumen, og så er det en EFI, altså med elektronisk indsprøjtning, og jeg har ikke haft nogle problemer med min. Dog skal du være opmærksom på at den er med tandrem, så den skal skiftes en gang imellem, det har jeg fået gjort på min en gang, jeg mener det kostede ca.2000kr hvoraf de 1000kr var materialer.
Knæk og bræk.
Indsendt af    Lui Tang Jensen   den   16. april 2012  kl. 08:29:40

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear