Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
AIS eller Radar
Hvis i skulle vælge en af delene, hvad ville det så blive og hvorfor ?
Indsendt af  flemming rasmussen  den  8. marts 2013 kl. 19:36:02

Gå tilbage
.. Grillburger.. Sikke noget vrøvl.. "Ingen grund til"... Skulle der stå.. Mobil Ordbog wuhuuu!!
Indsendt af    Brian Milkowski (Blue Bird)   den   10. marts 2013  kl. 22:40:28

Radar ingen tvivl, men med de lave priser de idag er på en AIS modtager, ser jeg ingen grillburger d til at lade være med at montere begge. Jeg ville ikke undvære noget af det. Ved AIS ser du hvad der kommer af både i området der sender. Signal, du kan se hvem de er dres fart mv. Ganske rart synes jeg. Køb begge helt klart!! ::
Indsendt af    Brian Milkowski (Blue Bird)   den   10. marts 2013  kl. 22:35:59

Hej jeg vil også klart vælge en rader, den kan jo se hva der sker omking dig. men den kræver lidt tid og lære og bruge den. en ais kan kun se ander både der har en ais der sender, men du kan ikke se sten klipper, bøjer, eller ander ting i vandet, jeg har lige købt en 3g fra simrad. og den er virker noget letter at brug. end gammel dags,
Indsendt af    peter stub   den   10. marts 2013  kl. 19:20:10

har flere gange skulle sejle i havn, hvor tågen jo oftes er aller tættest. For mig er AIS et suplement jeg ikke endnu ikke har behov for at tilkøbe. Radar er det eneste der dur 112%. Prøv det for jer der har radar - sejl i havn på 75 m range på radar..... En dag i tejn - sejlede jeg tættere på molen bare for at få ''syn '' for sagen. Her havde vi passeret molehovedet uden at se det!!
Indsendt af    Claus Jaltoft   den   9. marts 2013  kl. 22:37:47

Klart radar som første valg. Den ser alt, næsten. En ais ser kun dem der sender ais. Rigtig mange trollingbåde har ais modtager men ikke sender, derfor radar. Drømmer selv om en...... Mvh Søren
Indsendt af    Søren Melby Andersen   den   8. marts 2013  kl. 19:53:57

Hej Flemming.

Helt klart radar, der ser du alt.
AIS, der ser du kun dem som sender AIS signal.
Indsendt af    Peter Kristiansen   den   8. marts 2013  kl. 19:51:36

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear