Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar

Hej

Jeg er i fuld gang med at montere min båd op til trolling, og har derfor lige købt en autopilot: GarminGHP10 med 1,2 l pumpe, men kan ikke rigtig finde hydraulikfittings som dem der allerede er monteret i båden.
Da der er monteret skotgennemføringer til hydraulikslanger til motoren, forestiller jeg mig, at det er nemmest at sætte to T-fittings imellem skotgennemføringerne og hydraulikslangerne på indvendig side og herpå sætte to nye hydraulikslager til pumpen.

Men er der nogen der kan genkende denne type fittings? og evt. ved hvor de kan anskaffes?

Bestiller man i øvrigt hydraulikslanger efter mål med ønskende afslutninger, eller kan man selv montere afslutninger på en hydraulikslange som kan holde til trykket?

P.S: Min båd er en Ørnik 635WA år 2010 med Verado 4 cyl. 200 hk. med alm. hydraulisk styring (Ultraflex pumpestyring)

På forhånd tak.

Jacob.
Indsendt af  Jacob Bang-Andersen  den  7. april 2013 kl. 13:32:25

Gå tilbage
hej du skal være opmærksom på at det ikke er ligemeget hvor og hvordan du monterer bla shadowdrive ventilen.en anden ting er at garmins pumpe kører med et relativtøjt tryk så fittings og slanger og samlinger skal være i bedste kvalitet. Jeg havde en snak med per fra vestsjællands marinecenter og han kan rådgive dig og han har både slanger og fittings.der er ikke meget at gøre til søs hvis du får et slangebrud.
Indsendt af    Carsten Thorsen   den   7. april 2013  kl. 17:34:30

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men
Hydra-Grene A/S
Nimbusvej 7-11
2670 Greve har alt i hydraulik.
Indsendt af    Søren Knudsen   den   7. april 2013  kl. 15:20:00

billede 2

Indsendt af    Jacob Bang-Andersen   den   7. april 2013  kl. 13:47:17

nu med billede

Indsendt af    Jacob Bang-Andersen   den   7. april 2013  kl. 13:41:01

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear