Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
HAVTUR Skagerak
den 26 eller 27 april fra Hirtshals eller Skagen.
Som sendt ud på mail, håber vi(MSK)at der er opbakning til en havtur og at vejret vil være med os en af dagene::
SKRIV endelig om i kan/vil komme i denne tråd, det kan måske lokke flere ud af vinterhulen, evt om i kan begge dage, så har vi også en ide om hvor mange der kommer.
Tanken er at sætte nogle erfarne sammen med nogle uerfarne, det er selvfølgelig ikke et krav og nogen har måske allerede lavet en aftale, men vi håber at nogen vil prøve at tage en mindre erfaren båd med på slæb.
FTK og SSK er selvfølgelig meget velkommen :-)
jeg sætter lige den første melding ind fra: Hans Henrik Brun Vium, vi glæder os til at se dig.
Indsendt af  Søren Østergaard  den  10. april 2013 kl. 20:30:05

Gå tilbage
Dejligt at se at i havde en god tur.
mvh
Indsendt af    Bjørn Dahl Porsgaard   den   29. april 2013  kl. 23:32:44

vi kunne altså også fange fisk i vores båd - altså da jesper(på billedet) da lige kom igang - tak for en kanon tur::

Indsendt af    Søren Østergaard   den   29. april 2013  kl. 20:22:34

:D

Indsendt af    Søren Østergaard   den   29. april 2013  kl. 20:17:24

Hej Flemming, du glemte at fortælle at du fik buksevand af storebror:B

Indsendt af    Søren Østergaard   den   29. april 2013  kl. 20:15:45

:-)

Indsendt af    Flemming sønderskov   den   27. april 2013  kl. 22:44:12

Rigtig god tur fra Skagen, fandme utroligt at der ikke er flere der møder op til sådan et arrangement....
Vi havde hørt om at der blev fanget rigtig mange og store sej ude ved et par vrag vi i forvejen kender, i dag var der bare ingen hjemme:-( der var meget strøm, så det kneb lidt med at holde bund med både 400 & 500 gr. Pirke. Så gode råd var dyre, vi sadlede lidt om og prøvede et vrag hvor vi normalt fanger pænt store fisk men kun få (5-10) fisk så plejer det at være slut...men sådan var det ikke i dag, jeg lagde ud med en Lubbe på 5,5 kilo, og derefter en Lange på 95cm og så gik det ellers bare derud af med masse af torsk imellem 75 til 90 cm, få sej og lubber og 3-4 langer.
Så super dag og ikke sidste gang vi besøger det vrag

Indsendt af    Flemming sønderskov   den   27. april 2013  kl. 22:43:31

Hvordan gik det med jer der var ude? Vejret så rimeligt ud på frv, men det er jo ikke sikkert at det er hvad i oplevede.
Mvh
Indsendt af    Bjørn Dahl Porsgaard   den   27. april 2013  kl. 21:46:55

Pga sygdom i familien må jeg desværre melde fra igen til imorgen. Hav en god tur på havet og knæk og bræk.
Mvh
Hans Henrik
Indsendt af    Hans Henrik Bruun Vium   den   26. april 2013  kl. 19:06:21

Jeg ville ellers gerne, men jeg har stadig problemer med ryggen og tør derfor ikke at udfordre den for meget. Øv, Jeg ville ellers rigtigt gerne have været med.
Mvh
Indsendt af    Bjørn Dahl Porsgaard   den   26. april 2013  kl. 10:10:10

har tlf nr 25254519
Indsendt af    Søren Østergaard   den   26. april 2013  kl. 09:44:08

Skagen! jeg kommer! har ikke en gast, nogen der vil med?
Indsendt af    Søren Østergaard   den   26. april 2013  kl. 09:43:16

Vi stævner ud kl. 8.00 fra Skagen, vinden er ok, og der kan jo fiskes både på øst og nordsiden af Skagen, der kan fiskes fra 20 meter vand og ned til 200 meter, så tag lidt grej med til begge dele.
Der kan godt forkomme en del strøm på nordsiden af Skagen, så ha lidt tunge pirke med også.
Skriv lige en tilkendegivelse om i kommer eller ej, så vi ikke står og venter forgæves på nogen.
Til dem der ikke kender forholdene i Skagen mht. Slæbested o.lign så kan vi bare på ved haverslev ( Shell) 6.30. Vi ses i morgen

Indsendt af    Flemming sønderskov   den   26. april 2013  kl. 09:01:10

HAVTUR Vejret ser umiddelbart bedst ud lørdag, vi krydser fingre og ofre den største pirk på at det holder.
Indsendt af    Søren Østergaard   den   24. april 2013  kl. 19:16:28

Hej alle

Jeg er også klar, og vejret ser fornuftigt ud endtil vidre:-)
Indsendt af    Jesper Lauest   den   22. april 2013  kl. 16:14:11

Hej

Team Stine er også klar på en god havtur :)
Indsendt af    Niels-Jørgen Enevoldsen   den   22. april 2013  kl. 05:05:13

Jeg vil prøve at se om jeg kan komme med. Benet på min motor er dog ved at blive malet, så det afhænger af om malingen kan nå at hærde ordentligt op.
Mvh
Indsendt af    Bjørn Dahl Porsgaard   den   21. april 2013  kl. 19:20:33

Jeg er klar.....

Indsendt af    Flemming sønderskov   den   21. april 2013  kl. 19:16:29

Hej
Som nybegynder vil jeg meget gerne tilmelde mig arrangementet den 27. april. Jeg synes det er et godt initiativ.
Jeg har sejlet i mange år, men har ikke brugt at fiske på havet før nu, hvor børnene har fået en alder hvor de kan komme med, og faktisk har lyst til det

Indsendt af Hans Henrik Bruun Vium den 10. april 2013 kl. 10:19:18
Indsendt af    Søren Østergaard   den   10. april 2013  kl. 20:32:02

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear