Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej. Jeg kan se at resultaterne fra 4. afd af klubmesterskabet er blevet uploaded. Det undrer mig bare at jeg ikke er på listen, når jeg både var tilmeldt, deltog og indvejede fisk. Er der nogen som kan give mig en forklaring på det?
Indsendt af  Poul Kilt  den  30. august 2013 kl. 14:25:09

Gå tilbage
Årsagen til, at der er nogle med 0 point på listen er, at jeg skrev alle navnene ind på listen ved 1. Afd. I Helsingør. Det kan jeg godt se, kan give anledning til undren, men jeg skal jo også øve mig for at blive bedre. :B
Indsendt af    Nils Majdrup   den   31. august 2013  kl. 11:26:31

Hej Niels, Tak for forklaringen, så giver det hele bedre mening. Det undrede mig bare at der stod nogen på listen med 0 point, og at jeg så ikke stod der. Du har ret. På''en igen :D
Indsendt af    Poul Kilt   den   31. august 2013  kl. 09:07:52

Hej Poul
Det kan jeg godt give en forklaring på. Man får tildelt point efter den placering man opnår til konkurrencen, efter det system der er beskrevet i reglerne, som du kan læse her:
 - Følg Linket Her Som det fremgår af ovenstående link, er der point til de 23 bedst placerede både.
Jeg har lige tjekket listerne fra i lørdags, og kan se at du fik en placering son nr. 27, og derfor ikke er blevet tildelt point, så det er forklaring på, at du ikke er med på listen.
Du må på den igen og give den lidt mere gas næste gang:b

Knæk og bræk
Indsendt af    Nils Majdrup   den   30. august 2013  kl. 16:54:58

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear
Herning Trailer og Bådcenter
Tempo Både og udstyr
Mercury Marine
Raymarine
Tryg Forsikring