Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej, større båd drømmes der jo tit om og der bruges timer på nettet, i den forbindelse har jeg rettet øjnene mod Frankrig, da en Ocqueteau 625 er kommet ind i drømmen og de franske priser gør det økonomisk muligt. Er der nogen der har prøvet at købe/importerer båd fra Frankrig? Mvh Søren
Indsendt af  Søren Melby Andersen  den  7. september 2013 kl. 08:08:43

Gå tilbage
Det koster 1200eur at få en båd op fra syd tyskland, leveret til sin dør.

Har kikket lidt på nye Ultramar 650 Weekend eller 600. Mennnnn der sku ikke meget omkring disse både mærker. ellers er det billige der nede fra
Indsendt af    Rod J   den   14. september 2013  kl. 11:46:33

Noget af det vigtigste ved at handle i Udlandet er at man kan sproget meget godt
så der ikke bliver misforståelser især i fransk talende lande,da de meget sjællendt kan andet end fransk,så som beskrevet få fat i en professionel surveer
der kan sit kram,ellers kan det blive meget dyrt at handle.-:
Indsendt af    Michael Schack   den   14. september 2013  kl. 11:25:30

hvad koster transporten af en ca 6-7meter båd ? jeg syndes det er mest det. Og er der lige så mange i andre EU lande. Eks. UK der intr. og ja udvalget er stort med de brugte.
Indsendt af    Rod J   den   7. september 2013  kl. 22:27:52

Hej
Jeg hentede en 35 fods båd hjem her i foråret fra Holland. Lige bortset fra at det er trættende at køre 2x8 timer for en prøvetur, så var prisen så attraktiv, at det fuldt kompenserede for bøvlet.
Jeg valgte at hyre en professionel surveyer, der så gennemgik alt på båden, udfærdigede en rapport og deltog i et efterfølgende møde med ejeren, hvor det blev aftalt hvad der skulle udbedres inden afhentning. Ligesom herhjemme, så er det vigtig at sikre at der ikke er gæld i båden, og at den bliver trukket ud fra diverse registre-her var surveyeren en stor hjælp.

Indsendt af    Flemming T   den   7. september 2013  kl. 20:03:28

Har tænkt de fleste scenarier igennem. Det største problem er jo at der ikke rigtig er nogen til salg på det danske marked. Selvfølgelig er det købt som beset,som det også herhjemme når der handles privat. Der er bare mange til salg dernede og der er en god sjat at tjene selvom det koster noget at hente selv. Der må være andre end mig der bliver fristet af de lave priser? Mvh Søren
Indsendt af    Søren Melby Andersen   den   7. september 2013  kl. 19:41:33

Har du overvejet hvor langt der er fra Frankrig og hjem til lille Dk. med en båd på trailer ? for ikke at tale om sprogproblemer ved evt. reklamationer

Hilsen Lennart
Indsendt af    Lennart Lorentzen   den   7. september 2013  kl. 18:10:46

Er med på en lytter... vægt er de laver hvis end dem jeg kikker på og stadig stor båd

Måske vi skal importer 2 og få lidt rabat :-)
Indsendt af    Rod J   den   7. september 2013  kl. 10:16:36

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear