Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej fiske folk

Nu er den gal igen :) Torsdan den 26-09-2013 ser vejret lovende ud, :) er der nogen som er friske på en tur, ud fra Hanstholm.
Kunne måske godt tænke mig, igen at besøge de +100 meter vand, hvor der har været en del pæne fisk, også i pæne størrelser, de sidste par gange.

Har du / i lyst, kunne vi mødes, og efterfølgende følges der ud af. :) Og selvfølglig ind af !
Håber vi kan mødes på rampen kl. 6.00. Hvor vi aftaler dagens program.

Mvh
Indsendt af  Henrik Biilmann  den  23. september 2013 kl. 19:53:11

Gå tilbage
Lørdag morgen blev vi seks både, som tog turen 24 sømil ud, til et stort sten rev. Der blev fanget en del torsk, både +10 og en del mellem 5 og 10 kg.
Sejladsen mod fiskepladserne gik rigtig godt, også selvom der var lidt "skæv sø" Men turen ind igen, blev en tålmodigheds prøve, vi fik bølger skævt ind på bådene, så jeg tror alle fandt ud af, hvis de havde noget som lagde, eller sad løst.
Alt i alt, er det min opfattelse at alle var godt tilfredse, alle fik pæne fisk. Og humøret var højt....

Takker for opbakningen til denne tur, det er altid dejligt, at mødes med ligesindede på og ved vandet.

Indsendt af    Henrik Biilmann   den   29. september 2013  kl. 08:51:40

hej, jeg må desværre melde afbud pga arb, men ønsker jer knæk og bræk. mvh BOS
Indsendt af    bo rene sørensen   den   27. september 2013  kl. 17:55:01

Der er også plads til dig Bo, hvis du bare kan være der senest kl 6 på slæbestedet i Hanstholm !

Da afholder vi skipper møde !

Mvh
Indsendt af    Henrik Biilmann   den   27. september 2013  kl. 12:50:30

hej, jeg vil også gerne være med i følgeskab, jeg kommer nok alene . i campion 552, hvis jeg kan få fri fra arb af, mvh BOS

Indsendt af    bo rene sørensen   den   27. september 2013  kl. 12:07:07

Sådan som vejret er forudsagt pt. sejler vi fra Hanstholm slæbested lidt over 6.00 Lørdag morgen.
Vi bliver 6 både som forventer at følges af, ud på de +100 meter vand, der er dog stadig plads til flere,
hvis nogen skulle få lysten.
Havde selv planlagt at overnatte i havnen fra Fredag til Lørdag, det bliver dog ikke sådan, men har talt med
havnefoden, som oplyser at man blot skal henvende sig på havnekontoret, hvis man vil overnatte i havnen.
Er på kanal 72, fra kl 06.00 ellers kan jeg kontaktes på telefon 23671908, så længe der er telefondækning.

Ser frem til en super hyggelig tur, hvor vi forhåbentlig fanger mange pæne fisk.

Mvh

Indsendt af    Henrik Biilmann   den   27. september 2013  kl. 05:56:27

Kim Have !

Vi følges bare med hinanden, så du får den rigtige gode oplevelse, første gang.

( man bliver lidt afhængigt af det )

Mvh
Henrik
Indsendt af    Henrik Biilmann   den   25. september 2013  kl. 01:11:13

Supper med jeres tilkendegivelser :-)

Der er mulighed for at komme fredag aften, og overnatte i egen båd, eftersom der er nogen som kommer langvejs fra.

Overvejer selv at komme fredag aften.

Ellers håber vi på at kunne sejle ud, lige så snart der bliver lyst nok. Forvent ca 20 - 25 s/m sejlads.

Mulighed for at dele sig op, er jo også tilstede, da det pt. Ser ud som om vi bliver en hel del.

Dem som ikke ønsker at sejle ud til de +100 meter vand, kan evt samles som et hold.

Det er altid sikkerst at være flere samlet, hvis uheldet skulle ramme en af os.....

Sikkerhed frem for alt.

Lad os tage et skippermøde på slæbestedet inden vil sejler ud.

Henrik
Indsendt af    Henrik Biilmann   den   24. september 2013  kl. 22:38:49

Hej Kim.
Ca 25 mil, jeg ville godt nok også gerne med, men kan desværre ikke.
Indsendt af    Lars Nielsen1   den   24. september 2013  kl. 21:24:17

hvor langt ud skal man for at finde +100m vand:)
Indsendt af    kim have   den   24. september 2013  kl. 19:17:38

kan også godt lørdag

Indsendt af    kim have   den   24. september 2013  kl. 19:14:23

har samme tanker om at tage på revet ud fra Hanstholm torsdag.har kun haft båden i lidt over en måned så det er min første tur så langt ud.og vil derfor rigtig gerne følges med nogen. båden er en limbo 585 med en Suzuki df 90
med venlig hilsen kim have TLF 22391939
Indsendt af    kim have   den   24. september 2013  kl. 19:11:58

Flytter turen til lørdag den 24-09 pga vind, torsdag hvor de truer med 9 S/m
Indsendt af    Henrik Biilmann   den   24. september 2013  kl. 07:06:43

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear