Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hey :-) er der nogen her inde der kender til Torske fiskeriet i Storebælt med udgang fra Korsør og evt vil af med nogen positioner evt. på mail
Indsendt af  Ronni Pedersen  den  26. september 2013 kl. 18:25:14

Gå tilbage
Nogen der skal på Storebælt i morgen?

De lover fiskevejr

K&B

Indsendt af    Jørgensen   den   5. oktober 2013  kl. 09:21:19

Tak''er for diverse Info både her og mail :-) ( indlæg 20699)
Var en tur under broen i Søndag det var absolut ingen succes.......... -: fik en enkelt måler men heller ik andet end lige måler også lidt makrel men det var jo ikke dem vi var taget afsted efter,fiskede på 20 40 60 meter i huller på skrænter alle vegne syntes jeg..... Men kan ikke se bulerne på loddet måske man skulle søge noget Info omkring indstilling af det :D
Indsendt af    Ronni Pedersen   den   1. oktober 2013  kl. 19:13:09

Var ude igår og fangede 7 torsk på 1 på 2 kg ellers 5 på 5-7 kg. lå ved den første pylon mod Fyn. :-)

Indsendt af    Finn Møller   den   27. september 2013  kl. 17:01:13

Nogen der skal ud i weekenden på Storebælt?
K&B

Indsendt af    Jørgensen   den   27. september 2013  kl. 15:40:42

Jeg har været ude nogen gange her på det sidste, og har da også fanget en del torsk. Men desværre har der kun været én enkelt over målet. Der bliver selvfølgelig fanget større torsk, men ikke i samme mængder og størrelser som for få år tilbage.

Positioner kan jeg ikke give dig, da jeg som sagt ikke har fanget noget med lidt størrelse. Dem som har fanget er nok ikke så glade for at dele deres spots offentligt :)
Indsendt af    Kim Jørgensen - www.kim-jorgensen.dk   den   26. september 2013  kl. 19:59:22

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear
Herning Trailer og Bådcenter
Tempo Både og udstyr
Mercury Marine
Raymarine
Tryg Forsikring