Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
GRATIS BÅD!

- Følg Linket Her
Indsendt af  Søren  den  12. december 2004 kl. 11:43:36

Gå tilbage
Jørgen Müller:

Hvad mener du med, at jeg ikke kan "finde ud af" at skrive min emailadresse ordentligt?

Hvad skulle der være i vejen med den?

Har du prøvet at sende mail til mig?

Selvfølgelig kan man lave en slåfejl, men at jeg ikke "kan finde ud af" vil jeg godt lige afvise.

Det forholder sig sådan, at jeg kan finde ud af det meste om at opsætte servere (mail-, internet- , domain-, BBS-, PDC'er, BDC'er, AD'er, DNS'er m.m.), netværksadministration, drift og vedligehold af globale intra- og extranet, VPN og meget andet.

Du kan, som administrator, dårligt tillade dig at komme med den slags beskyldninger - især ikke når de er ubegrundede!

Indsendt af    Søren   den   23. januar 2005  kl. 06:52:34

Jamen dog.

Jeg faldt over annoncen og ville blot gøre opmærksom på den.

Jeg har ingenting med båden, ejeren, salget eller noget andet ved sagen, at gøre. Kunne ikke engang selv tænke mig at ejen den.

Indlægget har tilsyneladende bragt uorden i centralnervesystemet på flere medlemmer, så SLET DET ENDELIG!

Og vil 'administrator' vifte pegefingre så gør det også mod indlæg med bandeord, uklare formuleringer, unødvendige stavefejl osv.
Indsendt af    Søren   den   23. januar 2005  kl. 06:31:07

Jeg har skam overvejet om jeg skulle slette hans annonce, men mest fordi han ikke engang kan finde ud af at skrive sin mailadresse ordentlig?

Hold musen hen over hans navn og aflæs mail adressen i nederste venstre hjørne i din browser.

Det er jo pudsigt at når man følger hans link så er det en hel anden mail adresse der står på hans hjemmeside.

Jeg har afstået fra at slette annoncen da der er kommet så mange gode kommentarer og løftede pegefingre. Selvjustist er en rigtig god ting.

Indsendt af    Jørgen Müller   den   13. december 2004  kl. 08:27:08

Så må man jo bare opfordre Webmaster til at Fjerne eller Flytte Indlæg der strider imod de oprindelige intentioner!! En opdragende effekt, før det ender i anarki!

Måske skulle man kunne slette/rykke sine egne indlæg - hvis man selv opdager "fejl-placeringen"???

Hilsen
Indsendt af    Claus Jaltoft   den   12. december 2004  kl. 23:31:47

Hej Alle!

Der er godtnok nogle som ikke har fattet meget omkring brugen af vores hjemmeside, denne artikel hører jo slet ikke hjemme her!

Mvh. Nielsen
Indsendt af    Allan Nielsen   den   12. december 2004  kl. 13:48:38

Nu er det også sådan at man kan få en 50 HK HONDA sprit ny hos 1west.dk til 46.000.

Så båden gratis, nej ikke helt. Så skulle prisen have været 35.000-40.000;)
Indsendt af    Per Hansen   den   12. december 2004  kl. 13:02:52

hmm. alt ære og respekt for at du vil sælge din båd.
men syntes lige at du er en for smart..
dit indlæg hører til under tilsalg og ikke under alt om både.
Indsendt af    Peter Olsen   den   12. december 2004  kl. 11:56:07

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear