Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Har siddet og kigget lidt efter nye blink til trolling, og var inde på Grizzly lures men er det rigtig de kun har de gennem løbs voblere på deres side ??, og det der heder Danish lures minder det ikke meget og kopi af Grizzly blink og NortenKing, eller er det bare mig der ikke har handlet grej længe.Synes jeg havde set et klip på facebook fra grizzly lures med hans butik, men kan selvfølgelig være det ikke sælges online.

Hilsen Karsten Fuder
Indsendt af  Karsten, Winnie Fuder  den  26. november 2015 kl. 11:31:50

Gå tilbage
Takker for de gode indlæg og må vist bare ud og køre en tur for at finde det helt rigtige.

Team WiKa
Indsendt af    Karsten, Winnie Fuder   den   29. november 2015  kl. 09:05:39

Hej Karsten. Ja det er bare dig der ikke har handlet grej længe:B
Personligt er jeg ret vild med Danish lures, grizzly og det meste custom malet.
Det bliver jo som regl malet på blink der er sikre storfanger.
Jeg handler 99% af mit grej hos HTB-sunds og jagt og fiskerimagasinet. Hos førstnævnte har han både grizzly, DL og specialmalet. + meget andet. Hos J og F har de som regl et stort udvalg i især specialmalet på masser af super blink. Og de fører de fleste mærker. Prøv at ring til dem og tal med kenneth eller Andreas de ved ihvertfald hvad de taler om, og de har et meget større udvalg end der er på deres hjemmeside. Ellers kør til sunds og tal med Lars der er jo ikke den dumme broafgift at betale. Hvis du har gamle blink liggende du gerne vil have malet om har jeg en kontakt der gør i det. Hvis det har interesse, eller du gerne vil høre hvad jeg bruger til mit Østersø fiskeri er du velkommen til at ringe til mig. 20 40 61 33.
Mvh Anders Team Kluddermor. ::
Indsendt af    Anders Jensen   den   27. november 2015  kl. 17:27:29

her et af de nye blink

Indsendt af    Jens Grizzly Gøth   den   27. november 2015  kl. 07:35:10

Hej Karsten ! Jow vi er her stadig og har selvfølgelig også vores alle blink desuden for 2016 season 2 nye blinkformer men vores webshop er desværre ikke helt opdateret tiden er der ikke ved du nok vi har lige lanceret vores nye planerboard kig på facebook Grizzly outdoor vi har også butik i Vordingborg
180 m3 fyldt med trilling endegrej der er du altid velkommen du kan også ringe for specielle åbningstider 40114509

Vores webshop vil løbende blive opdateret

Indsendt af    Jens Grizzly Gøth   den   27. november 2015  kl. 07:34:17

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

watergames, sejlerskolen for dig.
Islev Carshine
Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil