Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
tælleren på abu alphamar 20 lc. Er det et almindeligt problem at tælleren viser forkert i displayet det vil sige men kan se det halve af feks 1 tallet og det halve af 2 tallet og ikke lige meget af alle 3 tal så man ikke ved om der skal stå 012 eller 123 ville til at købe nogle flere har købt 1 til test men ville lige høre om det er et generelt problem inden jeg køber flere
Indsendt af  Ian Danielsen  den  5. januar 2016 kl. 11:28:44

Gå tilbage
Giv tælleren en gang WD40. Og vær ikke bange for at det skræmmer fiske væk. WD40 er jo lavet på tobisolie, og det løsner uden at klæbe..
Indsendt af    Bjarne Heimann   den   9. januar 2016  kl. 20:00:28

Hem Ian jeg Troy det er samme tæller de benytter på 7000 LC modellen og der er Ikke meget at komme efter .har brugt 7000, model I små 10 år og fået skiftet 2 tællere ud af 12 begge Ganges uden beregning.
Indsendt af    Frank Jürs   den   5. januar 2016  kl. 18:35:18

Mig og min makker har købt 12 stk sidste år, og vi er rigtig glade for de hjul. Og har ingen problemer med dem. Et super hjul til en fornuftig penge ::

Indsendt af    janik Mørck   den   5. januar 2016  kl. 12:46:26

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure