Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej Trollingfiskere ..
allerførst vil jeg sige ,en super oplevelse at kigge forum og site igennem ,mange gode fif og dejlig stemning herinde.. har nu luret lidt over et år på at skaffe mig en lille trolling båd ,men der er jo en hulens masse at vælge imellem ,men som noget at det sværeste er pris og vægt skal jo hænge sammen ..
har sat en max vægt på 1800kg trailer pga så kommer der dyr udskift af anden bil osv ..
Har kigget lidt på ørnvik 550wa med sprayhood ,ville den kunne tage turen til 40 meteren forsvarligt?
Eller skal det måske være storebroderen 630 ?
Har osse kigget lidt på ørnvik 580 hvorpå man ville sidde i læ når nu vejret ikke arter sig,,

Men ville da gerne høre lidt om hvad der er at foretrække som førstegangs bådejer ,.så man ikke får købt helt katten i sækken :)
God weekend herfra
Indsendt af  tommy wagner  den  17. september 2016 kl. 10:34:00

Gå tilbage
Hej, jeg har Ørnhik 580 pilot house båd og jeg syns der er fløt trolling båd 🤓
Indsendt af    Julius Beniusis   den   18. november 2016  kl. 10:28:48

Ja så fik jeg købt ind til østersøen her i weekenden,var i jylland og hente denne fine ørnvik''er ,så nu er det igang med at finde stænger og hjul og en hulens masse grej .. men ting tager tid" men skal blive spændende

Indsendt af    tommy wagner   den   15. november 2016  kl. 16:25:20

Måske du kunne være intr i en ørnvik 540 ?
Ørnvik 540 Cruiser. 115 hk . 2008
Hilsen Michael
Indsendt af    Michael Lundbech   den   19. september 2016  kl. 18:31:13

Ja tror jeg vil tage en lille tur ud i det danske land og visuelt se på de udvalgte både .. ingen tvivl om 650''eren ville være at fortrække frem for de andre,men det ville løbe op i alt for mange udgifter til større bil osv .. med hensyn til sikkerheden om bord ,vil der være ais/vhf og radar som det første,plus reserve motor ,så er man ikke helt lost derude,. Men tak for jeres input ..
Indsendt af    tommy wagner   den   18. september 2016  kl. 19:08:52

Jeg havde en en Ørnvik 510 på en 1100 kg trailer, den var for lille og skulle have en 1300 kg med det jeg havde i båden (trolling). Har i dag en Ørnvik 650 og den stod på en 2500 kg trailer og der var der overskud til ekstra grej.
Som Allan skriver kan du rolig sejle på 40 meteren i bådene, husk at have mindst ais i båden, jeg prøvede at blive overrasket at tågen derude og ville ønske jeg havde haft ais eller radar på båden dengang.
Indsendt af    Sten Andersen   den   18. september 2016  kl. 13:04:20

vores første båd var også en ørnvik cruser model med en lille kahyt ude forand, det virket rigtig godt og vi fik lavet en god kalecke til med nogle forskellig emuligheder så bestemt ikke noget dårlig valg, vi har senere skiftet til styrhus båd, en dejling ting men den fylder også lidt mere vis du skal have den stående hjemme, men vi er glade for et hus at kunne stå i læ da vi har to børn vi ofte har med ude

Jeg ville finde mig en pris og en vægt jeg må køre med, og så ville jeg holde mig til det, vil du helt sikkert blive glad for.

Venlig Hilsen

Karsten Fuder
Indsendt af    Karsten, Winnie Fuder   den   18. september 2016  kl. 10:29:57

630 tror jeg ikke du kan holde p en 1800 kg trailer, de to andre kan du godt og du kan godt bruge dem til 40 meteren
Indsendt af    Allan Nielsen (Team Cjap)   den   17. september 2016  kl. 20:25:30

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Danish Lure
Savagegear
Herning Trailer og Bådcenter
Tempo Både og udstyr
Mercury Marine
Raymarine
Tryg Forsikring
Dalager Maskinfabrik
Honda Shoppen
Garmin Elektronik