Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Trimflaps automatik - er der nogen i forum som har erfaringer med automatik til ældre hydraulik systemer f.eks Volvo Penta QL, fandt  - Følg Linket Her men måske der er andre?
Indsendt af  Niels Lodman  den  22. januar 2017 kl. 18:41:30

Gå tilbage
Så er det afprøvet til TMB 2017, i alle former for vejr og bølger. På min båd en Warrior 195 virker det rigtig godt uanset vind og bølgeretning og det er lækkert ikke at skulle tænke på at trimme båden. Måske er det anderledes på andre både, men min båd banker en del i modsø og med det rigtige trim sejler båden meget bedre. Den gamle trimkontakt viste ikke hvor trimplaner stod, så det tog lidt tid at trimme båden rigtigt. En klar opdatering af min båd. Installation og kalibrering er super nem.
Indsendt af    Niels Lodman   den   1. maj 2017  kl. 09:53:11

Hej Claus, jeg skal nok skrive, men den er ikke monteret endnu(venter til det bliver lidt varmere), regn med godt kr. 5000 incl. forsendelse, virker itil de fleste systemer, men ikke til nye QL, min kontakt er af samme type som denne og det skulle vistnok passe.

Indsendt af    Niels Lodman   den   20. februar 2017  kl. 22:05:04

Niels - virker det?? hvad blev slut prisen med fragt og moms? Monteringen - er det nye panel ikke mindre end det der kommer af den ''Runde'' QL kontakt? -:
Indsendt af    Claus Jaltoft   den   20. februar 2017  kl. 15:28:06

:: :: ::

Indsendt af    Jørgen Peterson   den   27. januar 2017  kl. 09:39:34

Så er den bestilt, er nogen interesseret er der lidt læsestof her:  - Følg Linket Her
Håber det virker🤔
Indsendt af    Niels Lodman   den   26. januar 2017  kl. 17:26:01

I Norge er der lidt på dette link  - Følg Linket Her
Indsendt af    Niels Lodman   den   26. januar 2017  kl. 16:11:58

Det du har købt virker👍, men det er underligt hvis ingen i forum har købt eller overvejet automatik fra Mente-Marine, da det er super nemt at montere.
Indsendt af    Niels Lodman   den   26. januar 2017  kl. 14:56:57

Hej Niels, ja man skal lære hver dag, havde aldrig ved søgninger stødt på QL i hydraulicversionen :B Og øv hvis jeg "bare" kunne have nøjes med et nyt panel fremfor det jeg har købt:(

Indsendt af    Jørgen Peterson   den   26. januar 2017  kl. 12:24:13

Hej Jørgen og tak for dit svar, det er QL systemet før dem du viser, altså med plader og hydraulik cylinder, som jeg har på min båd. Mente Marine som jeg linker til er yderst simpel at montere, da det egentlig blot er kontakten til trim som udskiftes og erstattes af en anden med automatik, skulle passe på alle systemer, også dit. Det er lettest at se på denne video  - Følg Linket Her
På Norsk forum er der positive erfaringer. Tænkte om nogen her i forum har erfaringer med dette system🤔
Indsendt af    Niels Lodman   den   25. januar 2017  kl. 23:00:11

Du skal da ikke snydes for et billede af det tilkøb jeg måtte gøre for at få automatikken, vises som C+H i singelopstillingen.

Indsendt af    Jørgen Peterson   den   25. januar 2017  kl. 11:54:44

Hej Niels, du søger automatik til ældre HYDRAULISKE systemer som f.eks. QL. Hvis det er QL du har på din båd tror jeg det er elektrisk, se her  - Følg Linket Her Jeg har selv dette system på min båd og har haft det siden 2007 og blev så sent som her før jul opmærksom på at der kunne kobles noget nyt automatik til systemet,  - Følg Linket Her Jeg var så heldig at en forhandler havde et støvet sæt liggende til en fornuftig pris, så det er købt og venter kun på montering:B
Men ellers er der også kommet et nyt mrk. på markedet Zipwake, der ser interessant ud, forhandles af Simon på Bornholm. Både QL og Zipwake egner sig fint til de fleste småbåde da de ikke fylder ret meget og fint kan sidde under badestigen::
Indsendt af    Jørgen Peterson   den   25. januar 2017  kl. 11:49:47

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure