Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Lowrance Elite 5 DSI.
Min Elite 5DSI begyndte at stoppe med at logge dybden. Dybden stod bare at blinkede. Sommetider kom den tilbage af sig selv og virkede så igen ca. en times tid. Jeg prøvede alt og købte en ny transducer men stadig samme problem. Fandt så på nettet at mange andre har haft nøjagtigt det samme problem. GPS delen virker men ekkolods delen i apparatet virker ikke. Det skal siges at min Lowrance var "kun" ca. 6år, som ny og opbevaret indendørs når den ikke var i brug. Jeg har nu købt en ny Lowrance Hook Chirp og håber ikke denne model begynder med samme problem.
Jeg har en idé om at fisker man meget på lavt vand 2-3mtr så tager ekkolodet skade over tid, men er ikke sikker...
Indsendt af  Gert Abildgaard  den  17. juni 2017 kl. 05:32:41

Gå tilbage
Transduser brændt af / høj temp og forkert dybde og meget støj, en ny på fra Wave inn koster ikke meget. Og så husk at slukke for loddet inde båden tages op af vandet, den bliver brændt af hvis den ikke køles.
Indsendt af    Jens Mærsk   den   17. juni 2017  kl. 22:26:25

Jeg har oplevet det samme med den samme enhed, som ikke var mere end 4 år, viste alt for høj vandtemp og dybderne kunne man heller ikke stole på. Opgav til sidst og bruger den nu kun som plotter til fiskekortet.
Indsendt af    Hans Peter Petersen ( Kabika )   den   17. juni 2017  kl. 14:50:40

Hej Gert, prøv at ringe til mig på 40212253.
Vh Søren
Indsendt af    Søren Melby Andersen Team Arbejdssky   den   17. juni 2017  kl. 09:03:33

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

watergames, sejlerskolen for dig.
Islev Carshine
Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil