Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar | ||||
Halløj. Jeg skal have købt en søkortplotter med ekkolod til min kommende styrpultbåd. Jeg overvejer at købe en Lowrance Elite-5 Ti med HDI transducer, der for tiden er på tilbud. Er der nogle af medlemmerne der har gode/dårlige erfaringer med denne model? På forhånd tak. | ||||
Indsendt af Per Munch Sindesen den 5. november 2017 kl. 13:06:39 | ||||
Gå tilbage | ||||
Mange tak for jeres kommentarer. Jeg vil købe så stor en skærm som der er plads til...... ![]() Og jeg vil møde op til en klubaften for at få nogle flere gode råd... ![]() | ||||
Indsendt af Per Munch Sindesen den 9. november 2017 kl. 19:42:38 | ||||
Hej... hvis det er kombi er der kun er råd...køb så stor en skærm du har råd til... hellere større bedre brugt end for lille nyt.... Mød meget gerne op til en af klubaftener og spørg spørg spørg Held og lykke med opgraderingen... | ||||
Indsendt af michael kølby Pedersen den 8. november 2017 kl. 18:13:25 | ||||
Jeg kan lige tilføje at jeg overvejede at købe syveren, men endte med at købe nieren med total scan og det er jeg glad for ![]() | ||||
Indsendt af Danny Braarup den 7. november 2017 kl. 22:03:29 | ||||
Hej Danny. Mange tak for din kommentar... ![]() | ||||
Indsendt af Per Munch Sindesen den 6. november 2017 kl. 18:00:25 | ||||
Det er en meget lille skærm, svært at se når man kører splitskærm | ||||
Indsendt af Danny Braarup den 6. november 2017 kl. 00:29:40 | ||||
Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar | ||||
Gå tilbage |