Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
hej
jeg har anskaffet mig en Warrior 165 og sidder lige og kigger på dette  - Følg Linket Her er der nogen der kan sige for eller imod, jeg er nemlig vant til et Humminbird 997 med knapper. (bruger det på min jolle.)

ved ikke om det touch halløj virker godt eller om det er svært at ramme når bølgerne går lidt højt eller i kulde..

min plan er at købe to og så bruge et til lod og et som plotter/lod.
skal så nok bruge et par transducerer, hvilke/n vil i anbefale..

er der en butik i vil anbefale i Jylland som ved lidt om dem og kan hjælpe lidt med montering/placering af transducer..?

MVH.
Benny
Indsendt af  benny larsen  den  1. december 2017 kl. 21:19:18

Gå tilbage
Jeg er enig med dem der siger touch OG knapper. Jeg har en gammel lowrance hds jeg bruger som som ren plotter, da den har knapper. Min simrad nss har både knapper g touch, og det fungrer nogenlunde også som plotter, men jeg savner lidt muligheden for at kunne styre en cursor, og ikke skulle trykke på skærmen for at markere et punkt på kortet. Derudover vil jeg anbefale en montering af din plotter, hvor det er muligt at støtte hånden på et fast punkt på båden under sejlads i bølger. Det kan feks være et vindspejl eller lign.

Indsendt af    Bjørn Dahl Porsgaard   den   19. januar 2018  kl. 15:05:40

I min Warrior har jeg en 7" GPS Garmin 720 med touchscreen og en 7" Lowrance Elite
ekkolod med knapper. Jeg oplever ingen problemer med at bruge touchscreen på Garmin under fiskeriet, heller ikke her om vinteren.

De er lige gode/besværlige at betjene når det gynger og regner. :-)
Indsendt af    Jørgen Kloster   den   10. januar 2018  kl. 15:34:16

tak for kommentarer de er alle velkomne, jeg frygter også lidt ikke at kunne ramme rigtig i bølger.. handsker bruger jeg aldrig og våde fingre kan vel tørres..
Men jeg må lige kigge efter andre apparater, gider jo ikke stå med noget der ikke rigtig er godt, vi fisker jo tit i storm og store bølger...

Indsendt af    benny larsen   den   5. december 2017  kl. 12:30:33

Meget enig med Allan. Touch er fantastisk hjemme i garagen ! og ikke ret godt derude i en gyngende båd med våde fingre, til andet end vælge fra store menu knapper.
Indsendt af    Erik Wolters   den   4. december 2017  kl. 21:59:34

Hvis jeg var dig ville jeg klart gå efter en der har enten rent knapper eller både touch samt knapper som flere producenter har, prøv at ligge ude I rum sø med en skærm med ren touch med fugtige finger og handsker.

Prøv at kontakte Claus fra Marinexperten, og se hvad han har af løsninger.

Mvh. Allan (Simone)
Indsendt af    Allan Nielsen   den   4. december 2017  kl. 13:44:02

Ring til Claus fra marine eksperten/fiskekortet..der får du en god service og /priser som er til at forstå .han har altid en super løsning ...marine eksperten vil jeg stærkt anbefale..
Indsendt af    Iens Svendsen   den   2. december 2017  kl. 13:50:20

jeg havde godt set tilbuddet hos nordjysk marine, de havde nemlig 2 stk med transducer til ca 26.000kr da jeg så der sidst..

jeg må jo prøve at ringe til de forskellige og se hvad de vil sælge til.. er jo jyde...... :)

Indsendt af    benny larsen   den   2. december 2017  kl. 00:32:07

Den du søger bare til en anden pris

- Følg Linket Her
Indsendt af    Sten Andersen   den   1. december 2017  kl. 23:51:05

Kan du "nøjes" med dette apparat, så er der mulighed for at spare nogle moneter og de giver 25% ekstra.

- Følg Linket Her
Indsendt af    Sten Andersen   den   1. december 2017  kl. 23:49:14

Hej Benny, kør til Sunds hos Lars ved HTB - han kan hjælpe dig, og så har han nogle okay priser 😉

- Følg Linket Her

Havde selv knapper før - nu touch skærme i begge både / ingen problemer 😉

Mvh Team Cognac

Indsendt af    Tommy Jensen   den   1. december 2017  kl. 22:48:57

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Tryg Forsikring
Dalager Maskinfabrik
Honda Shoppen
Garmin Elektronik
Palby Marine
West Bådudstyr
Stenteq Marine
Köp Båt i Sverige, Svenska Kronor, Varberg-Svreige, Tel: 004634016805
VHF skolen
Fiskekort for småbådsfiskere