Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
hej er der nogen der kender brian bechman adresse der var 4 shimano tokota til salg under sælges her på siden jeg ringede til ham han havde lige solgt de to til grønland men han han havde 16 stk så der kunne godt blive fire til mig jeg sendte 3000 på mobil pay 5 marts han ville sende dagen eften men 13 marts rykker igen telenor er langsom 16 marts siger han nu er de sendtha har så meget arbejde at ha ikke har tid 20 marts vil jeg have mine penge retur eller vil komme der over han svaren jeg fisker hele wekenden så sender kvitering at de nu er sendt men nej 30 marts send dit konto nr så sender jeg penge retur men nej nu ligger dine hjul i tavlov det var mandag 3 april har ikke hørt en skid siden køb enlig ikke noget af den narrøv mvh henrik ps han skal kikke sig over skulderen hammeren falder
Indsendt af  henrik jensen  den  8. april 2018 kl. 08:20:12

Gå tilbage
Hej Henrik.
Som vi har talt om. Så ville jeg politi anmelde ham.
Med al den svindel han efterhånden har på samvitigheden. Så må nogen stoppe ham. Når du har anmeldt ham. Så vil jeg gerne vidne. Jeg har masser af korrespondance hvori han fortæller at han har leverer hjul, samt senere at han har betalt og til sidst Haar Jeg en sms hvori han bekræfter at han vil betale for hjulene samme aften.

Så vil jeg samtidig rette en tanke til admins i dette forum.
Spørge om, hvordan man kan have et medlem i gruppen, som gentagne gange har snydt og bedraget andre godtroende lystfiskere
Indsendt af    Bjarne HALBERG-NAUR   den   11. maj 2018  kl. 20:40:50

så har brian beckmann snydt igen brian sendte mig en stjålet kort plotter som bjarne neuir fik stjålet han lovet at jeg skulle få nye shimani takota han bestilte 3 stk hos fiskehjørnet de var længe om at få dem hjem men tirsdag ringe leon jeg har modtaget 3 stk hjul kørte der op men de er desvære ikke blevet betalt af brian så sage leon jeg ringer lige til brian (snyd ) kalder vi ham nej han tør ikke svarer mere der er ingen svar desvære jeg udleverer ikke hjulene uden penge ok jeg har betalt en gang så behold du hjulene hvad gør vi ved sådan en klubben ? kender nogen der vil tæske ham men det får jeg ikke mine penge retur mvh henrik
Indsendt af    henrik jensen   den   11. maj 2018  kl. 17:47:05

Ja vi har fisket sammen i små to år. Så det er et dyrt bekendtskab.Når man finder ud af at man ikke har forsikret instrumenter. Og der er meget mere til historien. Men for omfattende og skrive her
Indsendt af    Bjarne HALBERG-NAUR   den   21. april 2018  kl. 16:48:25

Kender du ham siden du skriver det er dyrtat have ham som fiskemakker? Lyder lidt som om der er mere til historien end som så.
Indsendt af    michael Jensen   den   21. april 2018  kl. 15:56:48

Var alle instrumenterne stjålet fra din båd?
Indsendt af    michael Jensen   den   21. april 2018  kl. 15:54:42

Men nu har Brian fået et ultimatum.
Aflever penge og fiskekort senest i dag eller politi bliver involveret. Der ligger i forvejen en anmeldelse for tyveri. Men nu kan jeg fortælle politiet hvem der er gerningsmand. Så håber for han selv at kortet er her inden dagens udgang
Indsendt af    Bjarne HALBERG-NAUR   den   21. april 2018  kl. 11:08:36

Ja det var min.
Brian havde taget fiskekortet ud og har solgt det til mig igen for 700 kr. Nu vil han ikke tilbage betale pengene og jeg må heller ikke gå mit kort.
Ud over det Simrad nss12 så er der stjålet en Hommingbbird med 10" skærm og transducer. Det er stjålet en 7" Garmin plotter 720s. En gammel Furuno gps.
Så det har været dyrt og have ham som fiskemakker
Indsendt af    Bjarne HALBERG-NAUR   den   21. april 2018  kl. 10:47:55

Okay så den plotter Brian solgte dig var altså den Bjarne havde fået stjålet ?

Indsendt af    michael Jensen   den   20. april 2018  kl. 20:00:58

hej jeg kørte over til bjarne for at finde ud af om det var hans kortplotten han havde kvittering med det rigtige nr så han fik sit lod som brian beckmann sendte til mig så kørte 285 km mistede de penge brian skylder mig mvh henrik
Indsendt af    henrik jensen   den   15. april 2018  kl. 11:26:49

hej det var gls det starte 5-3 meget langsom jeg kører 150 km og giver bjarne hans plotter vil ikke have noget med det at gøre bjare har billeder af loddet dem vil jeg se passer de med nummere er det hans vil ikke røre det hvis det er stjålet fra hans båd hvis mvh henrik
Indsendt af    henrik jensen   den   15. april 2018  kl. 07:27:50

I sidste uge havde Postnord op til 3 dages forsinkelse på pakker måtte jeg erfare.. Mine lå 3 dage i Taulov før de kom videre..
Indsendt af    michael Jensen   den   14. april 2018  kl. 17:33:47

nyt i sagen nu har brian beckmann fundet kvitering på nss 12 nu kan brian-bjarne slås om hvis aperat det er jeg gider ikke mere denne mudderkastning slut ønsker ingen kantakt om det pisse aparat det bliver solgt mvh henrik
Indsendt af    henrik jensen   den   13. april 2018  kl. 16:31:19

hej nu viser detsig at den simrad nss 12 jeg fik af brian er stjålet en bjarne nuer har en kutter hvor den sad forsvandt om natten bjarne ringede til mig det er da min kortplotter hvad faen gør vi nu mvh henrik
Indsendt af    henrik jensen   den   13. april 2018  kl. 14:39:29

hej brian beckmann har sent shimano tekota 500 1 stk en simrad nss 12 kortplotter så jeg har fået hvad han skyldte mig
Indsendt af    henrik jensen   den   12. april 2018  kl. 17:32:06

Gør dig lige den tjeneste at Google ham.
Hans navn går igen , i flere forums, også dem som ikke omhandler fiskeri.
Der er nævnt diverse indsamlinger, wc vogne, metal detektor forums , sågar vist også noget om sandorm salg.
Det der er op af bakke ....

Indsendt af    Henrik Christensen - http://www.teamsanika.dk/   den   8. april 2018  kl. 21:06:28

HEJ MICHAEL 30435235
Indsendt af    henrik jensen   den   8. april 2018  kl. 16:37:00

HEJ 30425235
Indsendt af    henrik jensen   den   8. april 2018  kl. 16:32:11

henrik hvad er dit tlf nr?

Indsendt af    Michael Nielsen (team fynboen)   den   8. april 2018  kl. 16:10:18

Hej
prøv at google ham
Indsendt af    ole christensen   den   8. april 2018  kl. 09:13:37

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Danish Lure
Savagegear
Herning Trailer og Bådcenter
Tempo Både og udstyr
Mercury Marine
Raymarine
Tryg Forsikring
Dalager Maskinfabrik
Honda Shoppen
Garmin Elektronik