Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hvor er TORSKENE?
Havde sat to dage af til torske jigging
Ved Ven med overnatning på øen. Havde god succes i maj og havde glædet mig til turen. Sejlede fra Nykøbing Sjælland til Øresund, dejlig tur. Prøvede fra 6 m til 25 meter uden held, opgav så og trollede øen rundt i stedet. To små torsk, øv.
Dejligt vejr at sejle hjem i. Så en del måger og skarv der sad på vandet ved udsholt og smed grejet ud og straks var der makrel ( og fjæsing ) fangede min del og sejlede hjemad. Udenfor min hjemhavn ramte jeg den samme sten som for tre år siden og skrue nr. 2 var smadret, øv.
Jeg sætter min reserve skrue på, men har du en billig skrue til en Suzuki 70 HK hører jeg gerne.
28738086
Indsendt af  ken jensen  den  28. juni 2018 kl. 11:58:01

Gå tilbage
I lynetteløbet er der rigtig mange torsk. De fleste er dog helt så. Jeg fangede dog en pæn spisetorsk på 2,1 kg søndag morgen på ganske få forsøg med kastepirk.
Indsendt af    Simon Bruun   den   4. juli 2018  kl. 11:21:12

Hej Ken, torskene er efterhånden svære at finde, men de er der endnu selvom arten er på tilbagegang. Den sten der må du vist have opmærket med en bøje eller en gammel fender så du slipper for påsejling.
Indsendt af    Bent Olesen   den   30. juni 2018  kl. 08:08:18

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

VHF skolen
Fiskekort for småbådsfiskere
watergames, sejlerskolen for dig.
Islev Carshine
Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine