Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hejsa.
Nu har jeg lige kontaktet Tryg angående ansvarsforsikring af båd, for at bruge klubbens rabatordning. Kan det passe at de kun kan tilbyde kasko forsikring til os i klubben?
Jeg fik info om at kasko var pålagt hvis jeg skulle bruge klubbens rabat.
Når jeg læser på Tryg siden, der linkes til, står der at vi kan vælge mellem ansvar og kasko.
Forsikringsmanden forholdet sig kun til hvad der stod i hans system (pålagt kasko), og ikke hvad der stod af info på deres egen hjemmeside.
Har I andre haft mulighed for at få rabatordningen på en ansvarsforsikring?
Indsendt af  Jonas Andersen  den  9. juli 2018 kl. 19:25:17

Gå tilbage
Du kan tegne en ansvar forsikring hos dansk Sejlunion for 275 kr
Indsendt af    jesper jensen   den   10. juli 2018  kl. 13:55:18

Allan - er det ikke muligt for bestyrelsen i SSK at skubbe på, så vi også kan få en fordelagtig pris på en ren ansvarsforsikring hos Tryg.

Alt andet lige må det være i Trygs-, klubbens- og medlemmernes interesser at der er så mange som muligt der benytter SSK’s anbefalede forsikringsselskab - uanset om de vælger kasko- eller ansvarsforsikring .

For mit eget vedkommende kan det simpelthen ikke svare sig at kaskoforsikre min 18 år gamle Ryds. Jeg vil gerne tegne en ren ansvar hos Tryg - men ikke for enhver pris 😉

Lad os høre om ikke det er muligt at få Danmarks bedste pris på ansvarsforsikring - til Danmarks største småbådsklub 😉
Indsendt af    Tonny Soltau   den   9. juli 2018  kl. 23:18:12

Hej Jonas

Det er rigtigt at klubbens forsikringsordning er på kasko forsikring, hvis du kun ønsker ansvar vil der ikke være en decideret besparelse gennem klubben.
Men vil derimod ikke tro den koster mere end en 4-600 kr.

Mvh. Allan

Bestyrelsesmedlem SSK
Indsendt af    Allan Nielsen   den   9. juli 2018  kl. 20:11:09

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

VHF skolen
Fiskekort for småbådsfiskere
watergames, sejlerskolen for dig.
Islev Carshine
Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine