Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Jeg er så småt begyndt at tænke på at installere oliefyr i min båd. Jeg har p.t. kig på et Webasto Air Top 2000 ST, men jeg er lidt er usikker på om det kan levere tilstrækkeligt med varme.
Jeg sejler i en Quicksilver 540 DC og det mest varmekrævende jeg ønsker af fyret er at det kan opvarme kabine og den heldækkende kaleche på en gang....og vel og mærke en moderat vinteraften/nat. Formålet hermed er at muliggøre overnatning i kabine og bagdæk natten op til en laksetur....jeg orker snart ikke længere at køre den lange tur til havnen om natten.
Hvad tænker I herom...rækker fyret eller skal jeg gå en størrelse op? Kommentarer/anbefalinger modtages!
Indsendt af  Carsten Bo Christensen  den  10. december 2018 kl. 19:54:48

Gå tilbage
Hej,

Mange tak for din henvendelse...samme båd og samme fyr, -så bliver referencen vist ikke bedre! Beslutningen er nu mere eller mindre taget, -jeg går efter dette fyr!
Mange tak til jer alle der har vejledt!
God jul til jer alle! /Carsten
Indsendt af    Carsten Bo Christensen   den   12. december 2018  kl. 19:14:54

Hej Carsten . Jeg har Ørnvik 540 Dc med webasto 2000 , har ingen problem med ikke at varme op , fuldt ud tilstræklig med den størrelse af fyr .
Indsendt af    Kim jensen   den   12. december 2018  kl. 16:24:29

Der findes også en Svensk i rustfrit stål forhandler er Køller i Rovsinggade
i København
Indsendt af    Michael R. Schack   den   11. december 2018  kl. 13:55:59

Jeg har også et 2kw WebASTO i min Flipper 515 HT båd. Med fuld ståhøjde kaleche på hæver den fint temperaturen 15 gr over omgivelserne. Sørg for at få den godt støjisoleret - den larmer.
Indsendt af    Erik Wolters   den   11. december 2018  kl. 00:34:26

Du kan sagtens bruge et 2 kw fyr. Jeg har en ørnvik 510xl der har jeg sprayhood med bagstykke på, jeg bruger aldrig lågerne ned til kahytten, og jeg holder fint et par og tyve grader i både telt og hytte.
Jule lakse hilsen Frøken LATE

Indsendt af    einer meling   den   10. december 2018  kl. 22:24:06

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear