Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
ALS CUP!!! Hej min far og jeg er nye i klubben og kunne godt tænke os at deltage i ALs cuppen, bla. men er det rene trolling træfs eller kan der også indvejes andre arter??? Torsk flade m.m.?? Hvor læser man de forskellige konkurrence regler???

KNÆK & BRÆK fra Franke
Indsendt af  Frank Gregersen  den  10. marts 2006 kl. 08:08:23

Gå tilbage
Må indrømme at jeg også selv overvejer ikke at deltage da min faste makker ikke kan denne weekend, og da det jo er hyggeligst at være mere end en i båden skal jeg jo finde en anden at tage med og det vil så koste ham 650,- som jeg mener er alt for dyrt. Det er svært at finde en der vil give så mange penge for det.

Brian (JSK)
Indsendt af    Brian Jacobsen   den   31. marts 2006  kl. 08:39:45

Hej Frank

Deltager heller ikke selv i Als Cup´en grundet alt for høj pris hvis jeg skal have min makker med som ikke er medlem af småbådsklubben ( 650 kr VILDT OPBLÆST PRIS ). Men heldigvis er der endnu en trolling konkurrence i weekenden den 22-23 april som Als Trollingklub afholder her er pris 200 kr for medlemmer og 400 kr for ikke medlemmer og det er så for hele båden og ikke kun pr person, der skal osse siges der er rigtig flotte præmier på osse.
Indsendt af    Hans Borup   den   30. marts 2006  kl. 20:32:52

Hej Alle. Fars båd bliver desværre ikke sejlklar til alscuppen, så jeg må bare tage en weekend på landjorden, hvor jeg renoverer/ombygger min egen + at jeg får fragtet min nye hardtop hjem! Hardtoppen skal hentes 15km fra Sønderborg, så det kan være jeg kigger forbi til indvejning en af dagene. Knæk & bræk til alle der deltager! MVH Frank
Indsendt af    Frank Gregersen   den   29. marts 2006  kl. 11:38:32

Kom bare ud af busken.

I er ikke de eneste nye (læs: rene amatører) der dukker op.

Min makker og jeg regner med at dukke op med en Ryds 485, som er åben når vi fisker, men vi regner da med at holde varmen ved at hive fisk ind :-)

Indsendt af    Kurt Laugesen   den   28. marts 2006  kl. 22:56:03

Kunne han ikke bare hoppe i noget varmt tøj, vi andre sejler da ozze i næsten åbne både.....

for ALS-cup er et rigtigt godt stævne med masser af hygge

TDII
Indsendt af    lars   den   23. marts 2006  kl. 11:29:14

Det er nu efterhånden lidt tvivlsomt om vi dukker op. Vi skal sejle i min fars ryds 435, men han har ikke rigtigt fået den klargjort endnu og så er han også lidt forfrossen og mener at det stadig er lidt for koldt i hans åbne båd!.....tøs! Jeg kan desværre ikke bare deltage i min egen endnu, da jeg knapt er begyndt på ombygningen/renoveringen! Måske ses vi! MVH frank
Indsendt af    Frank Gregersen   den   23. marts 2006  kl. 08:29:18

Velbekomme!

Håber at se dig i Sønderborg!

mvh Morten
Indsendt af    Morten Arndrup Rasmussen   den   21. marts 2006  kl. 14:30:47

Hej igen, nu har jeg modtaget det nye klubblad og fået svar på alle mine spørgsmål! Tak for det!
Indsendt af    Frank Gregersen   den   20. marts 2006  kl. 09:50:13

Hej Frank

Der afgår et blad til dig i morgen, så du kan se program for Als Cup og tilmelde dig.

Plus alt det andet.

mvh Morten
Indsendt af    Morten Arndrup Rasmussen   den   14. marts 2006  kl. 20:53:16

Hej Igen. Er Marts nummeret af både og fisk kommet? For det har jeg ikke modtaget endnu! I sept. og Dec. numrene står der ikke noget om als cuppen! MVH Frank
Indsendt af    Frank Gregersen   den   13. marts 2006  kl. 21:40:19

Jo, tak vi har fået klubblad, så vi må lige have det pløjet igennem en gang mere! I regler synes kun der står noget om at der må indvejes 3 havørreder, ikke noget om andre arter! Det kan også være det er mig, der bare lige skal læse det hele ordentligt! Men takker for svarene. MVH Frank
Indsendt af    Frank Gregersen   den   13. marts 2006  kl. 08:47:00

Hej Frank

Du siger at i er nye medlemmer af klubben, men kender ikke program og regler for Als Cup; har i ikke fået et klubblad endnu?

Hvis det er tilfældet, så send mig lige en mail med navn, adresse og medlemsnummer, så skal jeg sende et blad til jer. Der er Als Cup- programmet i.

Og ja, der kan indvejes mange forskellige arter, så mød i bare op, vi glæder os alle til at komme igang!

mvh Morten, redaktør JSK

Indsendt af    Morten Arndrup Rasmussen   den   10. marts 2006  kl. 14:56:34

Hej Frank

Se i venstre side, gå ind på Jylland/startside, scroll så lidt ned

på siden, her står en masse om Als cup.

Mvh. Klaus.............. End Of Line
Indsendt af    Klaus Jensen   den   10. marts 2006  kl. 14:38:17

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear