Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Ryds 535 / 485. Jeg overvejer at købe en 535 eller en 485 BF men er lidt i tvivl omkring hvor vidt de banker meget i søerne da den jo ikke har udpræget V-bund. Er der nogle erfaringer med det ?
Indsendt af  Jess Louis Pedersen  den  17. maj 2006 kl. 22:03:08

Gå tilbage
Hej

Jeg har haft en Ryds 535 DL med en 50 HK 4-takter fra Mercury. Det er mit indtryk, at skroget er det samme - men toppen er forskellig. Den var ualmindelig god at fiske en 3-4 mand fra på grund af pladsen på fordækket. Så kunne vi fordele os på en helt anden måde. Den bankede, ja - men kun når den fik tærsk igennem bølger. Hvis jeg satte hastigheden ned, så kunne det kontrolleres. Til gengæld føltes den hele tiden tryg i den måde, den bevægede sig på.

vh

Jan
Indsendt af    Jan Jørgensen   den   19. maj 2006  kl. 08:42:47

Hej.

Jeg har også en ryds 535 fc og jeg synes nu nok at bankeriet er til at leve med. Jeg synes faktisk den er god til at slå vandet ud til siderne, så der ikke kommer så meget ind over.

Jeg oplever ihvertfald ikke bankeriet, som noget stort problem.

Og ja hvis du kan komme til det, så køb en big fish, for jeg overvejer at skære mit agtersæde ud og få lavet et klapsæde istedet for.

Indsendt af    Thomas Christensen   den   17. maj 2006  kl. 22:48:34

Hej Jess, jeg har en Ryds 535 FC - den banker hvis der er lidt bølger. Båden er meget fladbundet i forhold til mange andre og hvis du alligevel beslutter dig for Ryds så skal du vælge BF udgaven da du kan komme mere ud i hjørnerne. Den bedste anbefaling jeg kan give dig - prøv den inden du køber den, men du bør samtidig prøver andre modeller med en lidt mere dyb køl.
Indsendt af    Bjarne Gert Rasmussen   den   17. maj 2006  kl. 22:42:28

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear