Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
bor i skagen kan man fange noget her oppe(trolling)

har en ryds 580 med 2 downrigger

men har aldrig prøvet det før

mvh Klaus
Indsendt af  Klaus Johannesen  den  28. november 2006 kl. 18:15:04

Gå tilbage
Hej Uffe, det lyder som en spændende oplevelse du har haft. Jeg kan kun nikke genkendende til de mystiske hug i området. Men jeg er med på det værste hvis tid og arbejde tillader det.
Indsendt af    Tommy   den   28. november 2006  kl. 21:50:19

Hej Tommy og Klaus

Er igang med at planlægge 14 dage i sommerhus i Skagen til sommer. Måske skulle vi prøve lidt målrettet efter de blanke.. 3 både må kunne finde dem. Jeg har iøvrigt stadig en aftale med det "dyr" der sprang mit forfang på flakket forige sommer...

Hilsen Uffe

Indsendt af    Uffe "UFLING" Nielsen   den   28. november 2006  kl. 19:36:30

Selvfølgelig kan du fange fisk ved Skagen. Ørred og laks på begge sider af Grenen ned til kongevillaen på østsiden og forbi gammelskagen på westsiden. Jeg har ikke haft held med det men det er kendte pladser for kystfiskerne og tyvfiskerne "garn" og bundgarnsfiskerne havde også kronede dage ind imellem.

Men ellers har du en flakket og de mange vrag i området hvis du vil have fyldt kølekassen med torsk, sej, blæksprutter, langer, fladfisk og ja jeg kan blive ved.
Indsendt af    Tommy   den   28. november 2006  kl. 19:12:14

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear