Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej JSKèr er der nogen der ved lidt om havørreder i fjordene,kan de fanges nu ?

og på hvilken tid af døgnet? Selv skal til at fiske i limfjorden omkring Lemvig med masser af godt havørredbund men mangler lidt erfaring.håber der er nogen der kan komme med et par fif.på forhånd tak

Indsendt af  Allan Mikkeslen  den  2. marts 2007 kl. 20:38:25

Gå tilbage
Hej jeg har fisket en del fra båd, mellem Oddesund og Lemvig. Det er ikke lykkes mig at fange en Havørred endnu :)Har haft et par gode Hug. Ved at der bliver fanget en del fra kysten lige nu. Har hørt om en 3 kg's fisk neden for Nr.Nissum.

Vi er et par stykker fra Struer der arbejder på at knække koden. Tror du skal tæt på land og så bruge Sideplanere. (husk der er en del 500m vinterfredninger af småbække mellem Lemvig og Remmerstrand)

Jeg skal snart ud og prøve igen. Måske kunne vi komme afsted et par både,kunne være sjovt at være flere, her i den vestlige del af fjorden.

Send en mail hvis du har lyst.

M.v.h. Karsten

Indsendt af    Karsten Have   den   3. marts 2007  kl. 16:23:31

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear